moje slike

šetnja


     2010

























































































































































































































































Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Home
Subscribe to: Posts (Atom)

Veze

  • šetnja
  • ogledala
  • snovi

O meni


- rođena u Zagrebu 1959. godine
- diplomirala na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 1993. godine
- članica HDLU
- izlagala na samostalnim i skupnim izložbama u zemlji i inozemstvu
- živi i radi u Zagrebu

Sanja Bauernfreund was born in Zagreb,Croatia.She took her degree in painting at the Academy of Fine Arts in Zagreb in 1993.
Since then she is a member of the HDLU.She exhibits in individual and collective shows at home and abroad.
She lives and works in Zagreb.

Iz kataloga ...


... Tako primjerice Sanja Bauernfreund (1959.) svoj poetolški pristup pejzažu uspostavlja više na emocionalnoj i mentalnoj nego na perceptivnoj skali vrijednosti. Njegujući, naime, otpočetka u svojem slikarstvu složeni princip gradnje kombiniranom tehnikom i metodom kontrolirane impulzivne gestualnosti i slučajnosti, tj. preslojavanjem asocijativnih naznaka pejzažnog tkiva postupkom „crtačkih“ i kistovnih premaza, curenja i taloženja nakupina boje – slikarica stvara svojevrsnu psihološku matricu zatvorenih „energetskih polja“ zasićenih piktoralnim slojevima i linearnim strukturama bujne vegetacije nekog imaginarnog svijeta i unutarnjeg života s prirodom.

U novijem ciklusu monotipija, taj se raniji primarni sloj gustog biomorfnog supstrata na površini slike postupno konkretizira. Isprovociran asocijativnim pulsacijama grafizma i kolorizma ekspresivnih svojstava, sada se taj introvertni svijet raslojava u svjetlinama stišanih tonskih partitura i bjelinama papira, u cvjetnoj ornamentici bilinskog znakovlja i spontanih kistovnih brisova i otisaka neke sublimirajuće lirske osjećajnosti. Pritom pokazuje iznimnu likovnu kulturu poetizacije likovnog prostora sažimanjem fragmenata slučajno odabranog motiva na tragu konkretnog pejzažnog iskustva otisnutog na kori emocije. Na taj način slikarica, zapravo, nastoji objediniti „slučaj i ponašanje“, oporu teksturu otiska i meku strukturu kistom naslućene pejzažne forme, unoseći u svoje djelo poetičku svježinu i finoću lirske izražajnosti.

(izvadak iz kataloga)

Radovan Vuković

... The poetic approach of Sanja Bauernfreund to landscape is emotional and mental rather than perception-based. Having relied from the very outset on the modern painting principle of combining controlled gesture and chance spontaneity, consisting in connotative indications of the landscape tissue by the technique of drawing and brush coating, as well as pouring and depositing of paint layers, the artist is creating a peculiar psychological matrix of closed “energy fields” saturated by the pictorial strata and linear structures of a luxuriously growing imaginary world and a private life lived in harmony with nature.

In this process she displays an exceptional visual culture by lending a poetic meaning to the abstract space, compressing the fragments of randomly selected motifs extracted from a concrete landscape experience, the one imprinted in the crust of emotions. In this way the painter is actually trying to unite ‘chance and behaviour”, the rough texture of an imprint and the soft structure of a brush - sensed landscape form, bringing into her work a poetic refreshment and delicacy of lyric expression.

Radovan Vuković


... Pritom je Sanja Bauernfreund (klasa prof. Zlatka Kauzlarića Atača) moguće najglasnija u isticanju impulzivnih i motoričkih energija koje ne zaboravljaju konstruktivnu mrežu svojih slikarskih polja u kojima je vidljiv i slučaj i ponašanje. Ta je slikarica prošla put od amorfne gestualne apstrakcije s reljefnim vrijednostima slikarske materije do širokih poteza na tragu „asocijativnih i figuralno otvorenih“ iscrtavanja motiva. Pritom slučajnost, gestualnost, curenja, nakupine i kolažiranja postaju legitimni postupci u gradnji njezine slike u kojoj se osjeća i zrelost strukture i konstrukcije i „radost slikanja“ (karakteristična za generaciju umjetnika 80-ih godina) u slici u kojoj je boja ostala krajnje otvorena i izravna u odnosu na motiv. Iskazujući i slučaj i koncepciju, impulzivnost i metodu, njezine prosijavajuće zasićene površine aluzivno signaliziraju i stanoviti koloristički hedonizam.

(izvadak iz kataloga)

Ive Šimat Banov


Powered by Blogger.